Запитання та відповіді
Menu
Your Cart

Запитання та відповіді

Це дуже цікава історія про людину, яка будучи садівником. вирішила допомагати людям обирати якісні товари для гарного врожаю. Про історію заснування інтернет-магазину Ви можете прочитати тут

Не обов'язково!
Однак, особистий кабінет має ряд переваг:

  • Ви автоматично стаєте учасником акційних пропозицій;
  • У Вас діє бонусна програма накопичувальних балів, які можна обміняти на товари на сайті;
  • Можливість зберегти або порівняти товар для майбутньої покупки;
  • Отримайте першими промокод і подарунки :)
Для зручності рекомендуємо Вам створити особистий кабінет, де зберігається вся необхідна інформація для відправлення замовлення. Також можна здійснити покупку зателефонувавши на один з телефонів, що на сайті.

Здійснити оплату можна кількома способами:

1. Передоплата на сайті (картка "Приват банку", Visa, MasterCard, система розрахунку "Liqpay")

Переваги розрахунку онлайн:

  • Ви уникаєте додаткових платежів при отриманні у відділенні пошти (до прикладу плата за зворотній переказ коштів);
  • Всі замовлення, що оплачені онлайн відправляються в першочерговому порядку.


2. Оплата при отриманні у відділенні пошти або адресної доставки.

Ви сплачуєте вартість замовлення в момент отримання.

Відправляємо замовлення кур'єрськими службами "Нова пошта" та "Укрпошта". Для більш детальної інформації щодо вартості доставки можна ознайомитись тут

Час збору замовлень займає в середньому 1-3 дні + час доставки поштової служби:

  • Нова пошта: 1-3 дні.
  • Укрпошта 3-10 днів.

З політикою повернення Ви можете ознайомитись тут

Мінімальна сума замовлення становить від 200 грн.
Ми працюємо пн-пт, з 9:00-19:00 (в активний сезон з 8:00 до 20:00)
Якщо товару немає в наявності, Ви можете його зберегти в особистому кабінеті і як тільки він з’явиться на складі прийде сповіщення.
  • Змінити замовлення Ви можете в особистому кабінеті перед покупкою. У випадку, якщо замовлення було підтверджене, зателефонуйте будь ласка, на один з номерів на сайті, вказавши номер замовлення, або напишіть нам на пошту, де вказуєте номер замовлення з темою листа ЗМІНИТИ ЗАМОВЛЕННЯ:
  • Якщо Ви бажаєте скасувати замовлення після його підтвердження зателефонуйте, будь ласка, на один з номерів на сайті, вказавши номер замовлення, або напишіть нам на пошту, де вказуєте номер замовлення з темою листа СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ:

Так, протягом трьох годин з моменту заявки Вам зателефонує менеджер для підтвердження Вашого замовлення та адреси доставки.